POLITICA DE RETUR

In cazul in care coletul adus de catre curier nu este in stare buna si prezinta elemente clare de deteriorare severa a integritatii pachetului si a continutului (pachetul este desfacut, rupt, intepat, continutul distrus, etc), se pot face mentiuni cu privire la eventualele probleme in momentul livrarii pe documentul de livrare al curierului (numit AWB) sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se fac fotografii si se refuza primirea si plata coletului.

Nu sunt insa considerate probleme deteriorarile minore, normale, care sunt datorate manevrarii si manipularii pachetelor si care nu afecteaza continutul acestora (de exemplu: prafuirea/ murdarirea exteriorului pachetelor, indoirea usoara a colturilor, etc).

Orice reclamatie ulterioara livrarii de catre curier, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

Clientul poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui CONTRACT la distanta, in urmatoarele situatii:

  1. Coletele prezinta deteriorari severe sau produsele prezinta defecte de fabricatie.
  2. Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic (care prezinta deteriorari evidente) vor fi refuzate. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.
  3. Produsele au fost livrate sau facturate gresit
  4. „Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor” conf. O.G. 130/2000 si modificarile din OUG 34/ 2014, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse de pe site-uri, folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 34/2014 art. 16 Returnarea produselor trebuie sa se faca pe cat este posibil in ambalajul original, dar cu toate accesoriile si documentele si fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura, trebuie sa fie noi, fara sa fi fost purtate sau folosite de nici un fel (spalate, impregnate cu parfum sau odorizante de camera, etc), trebuie sa fie complete (impreuna cu toate accesoriile si etichetele sale). Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

Clientul este obligat sa notifice bloomatelier.ro intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 14 zile lucratoare de la primirea produselor si/sau serviciilor si comunicarea acestui fapt catre bloomatelier.ro

In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs nou, cu conditia notificarii in scris a bloomatelier.ro in termen de 14 zile de la receptionarea produsului. Daca inlocuirea nu este posibila, se va returna contravaloarea lui sau se poate achizitiona un alt produs.

Clientului care a notificat bloomatelier.ro conform articolelor enuntate anterior ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate la bloomatelier.ro  in maxim 14 zile lucratoare de la data receptionarii produselor, bineinteles cu expedierea notificarii (cu confirmare de primire din partea bloomatelier.ro si trimitere prin curier/ posta (costul cel mai convenabil), in caz contrar bloomatelier.ro considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.

Utilizarea serviciilor de curierat permit urmarirea coletului, dar bloomatelier.ro nu este responsabila pentru coletele pierdute pe drumul de retur al produselor.

Clientul nu poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui CONTRACT si/sau nu poate pretinde oricare alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:

  • Inlocuirea produsului achizitionat cu un alt produs cu alte specificatii sau de un tip diferit;
  • Cererea de returnare cauzata de oricare situatie prevazuta anterior care depaseste perioada de 14 zile lucratoare, din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.
  • In cazul returnarii produsului, produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
  • O.G. 34/2014 art. 16 bloomatelier.ro isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care:

–    prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi produsele extrem de fragile sau casabile (daca este cazul).

–    produsele sunt confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;

Prin CONTRACT se intelege conform definitiei cuprinse in O.G.34/2014,art.7, contractul la distanta este încheiat între profesionist şi consumator în cadrul unui sistem de vânzări sau de prestare de servicii la distanţă organizat, fără prezenţa fizică simultană a profesionistului şi a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanţă, până la şi inclusiv în momentul în care este încheiat contractul; este COMANDA realizata pe site-ul bloomatelier.ro si confirmata de catre bloomatelier.ro verbal (telefonic) sau electronic (email), fara a necesita o confirmare de primire din partea cumparatorului. Comanda neconfirmata de catre bloomatelier.ro nu are valoarea unui Contract.

In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile de la confirmarea returului de catre bloomatelier.ro. Returnarea se face numai in conturi indicate de Client. Nu se fac returnari in numerar sau ramburs.

In cazul inlocuirii produsului cu unul identic, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.

In cazul in care CLIENTUL care a returnat un produs, iar bloomatelier.ro nu dispune de un produs identic pentru inlocuire, acesta va oferi CLIENTULUI contravaloarea produsului.

Contravaloarea serviciilor suplimentare, incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre CLIENT, nu se ramburseaza.

In toate cazurile, cheltuielile de returnare/reexpediere vor fi suportate de catre CLIENT, la costurile solicitate de catre Curier pentru livrari standard, exceptie facand situatiile cu deteriorari severe sau produsel livrate gresit, situatie in care bloomatelier.ro va suporta contravaloarea transportului.